Hoe gaan jullie om met schade of een klacht?

U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren. Veroorzaken wij onverhoopt schade of heeft u een klacht? Dan horen we dat het liefst meteen tijdens de verhuizing. Lukt dat niet? Dan is ons advies om de schade of uw klacht binnen 2 dagen te melden. Een schade liefst voorzien van een foto. Daarmee voorkomt u teleurstelling. Schades die na 14 dagen worden gemeld, kunnen wij namelijk niet meer behandelen. Is uw klacht of schade het gevolg van een fout die wij tijdens de verhuizing hebben gemaakt? Dan schakelen wij voor u de verzekering van…

Lees meer

Jullie kunnen heel veel doen qua verhuizen. Doen jullie dat allemaal zelf?

Ja en nee. Wij verhuizen u, verzorgen uw verhuisadministratie, ruimen uw woning leeg en leveren hem op. En natuurlijk organiseren, coördineren en regelen wij alle werkzaamheden. Sommige werkzaamheden doen we samen met geselecteerde partijen of toeleveranciers. Een overzicht van onze werkzaamheden en met wie we die uitvoeren. Wij verhuizen uw huisraad samen met de Erkende Verhuizer Uw verhuisregisseur weet na zijn bezoek aan u precies hoeveel mankracht en welke materialen hij nodig heeft voor een vlotte en vlekkeloze verhuizing. Hij regelt daarvoor een professionele verhuisploeg en verhuiswagen van de Erkende Verhuizer bij u uit de buurt. Daarover hebben wij met…

Lees meer