Verhuizen tijdens de coronacrisis. Kan dat wel?

Ja. Zolang wij uw verhuizing kunnen en mogen uitvoeren, zijn wij er voor u. Wel begrijpen wij dat u zich er zorgen over maakt. Maar met goede afspraken kunt u gewoon verhuizen tijdens de coronacrisis. We leggen u graag uit hoe we zo’n verhuizing veilig aanpakken. Ook als u naar een zorginstelling verhuist.

Een seniorenverhuizing tijdens de coronacrisis 

Wij verhuizen mensen. Het spreekt voor zich dat wij ons houden aan alle maatregelen. Tijdens corona blijven wij daarom in ieder geval figuurlijk dichtbij. Uw verhuizing in 5 stappen samengevat:

Stap 1: (Virtueel) kennismaken
Wij plannen een afspraak met u in voor een huisbezoek. U kunt gerust zijn: er komt altijd iemand op bezoek zonder klachten. Voelt u zich er toch onprettig bij? Laat uzelf dan vervangen door iemand anders die goed op de hoogte is van uw verhuiswensen. Als u ons liever helemaal niet thuis ontvangt, maken we een virtuele afspraak. Bijvoorbeeld via Facetime of Skype. Bent u daar niet handig in? Dan kunnen wij dat ook via uw kinderen of mantelzorgers regelen. Het gaat erom, dat wij elkaar ontmoeten om zoveel mogelijk informatie van u te krijgen over uw situatie en wensen rond de verhuizing.

Stap 2: Een duidelijke offerte met alle afspraken
U ontvangt een duidelijke offerte met alle besproken werkzaamheden en aanvullende afspraken. Makkelijk leesbaar en zonder kleine lettertjes. Gaat u akkoord? Dan gaan we voor u aan de slag.

Stap 3: De voorbereiding
Gaat u zelf inpakken? Dan bezorgen wij de dozen, stickers en inpakpapier. Uw verhuisregisseur bereidt ondertussen de verhuisdag voor en voert eventuele ander verhuiswerkzaamheden voor u uit, bijvoorbeeld de adreswijzigingen. Heeft u vragen? Dan is hij er voor u. Ook ’s avonds of in het weekend.

Stap 4: De verhuisdag
Op de verhuisdag ontvangt u de verhuisploeg in uw woning. U hoeft niet bang te zijn dat wij met te veel mensen tegelijk binnen zijn. Daarna kunt u naar uw nieuwe adres of bijvoorbeeld naar familie gaan. De verhuisploeg, onder leiding van uw verhuisregisseur, weet namelijk precies wat zij moet doen. In uw nieuwe woning zetten wij de meubels op de juiste plek. Als u wilt, pakken wij de dozen ook uit en richten wij alles weer zoveel mogelijk in zoals u gewend bent. Dat doen we door van tevoren foto’s te maken van de inrichting en van de inhoud van uw kasten. U krijgt een belletje als wij klaar zijn, zodat u naar binnen kunt.

Stap 5: Opnieuw contact
Na de verhuizing horen we graag van u of alles naar wens is. Heeft u zelf de dozen uitgepakt? Dan komen we die op afspraak weer ophalen.

Bel ons gerust op 085 – 041 01 01 als u vragen heeft. Of vraag een gratis offerte aan.