U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren. Veroorzaken wij onverhoopt schade of heeft u een klacht? Dan horen we dat het liefst meteen tijdens de verhuizing. Lukt dat niet? Dan is ons advies om de schade of uw klacht binnen 2 dagen te melden. Een schade liefst voorzien van een foto. Daarmee voorkomt u teleurstelling. Schades die na 14 dagen worden gemeld, kunnen wij namelijk niet meer behandelen.
Is uw klacht of schade het gevolg van een fout die wij tijdens de verhuizing hebben gemaakt? Dan schakelen wij voor u de verzekering van de Erkende Verhuizers in. Die heeft u afgesloten bij uw verhuizing. Leidt dat niet tot een oplossing waarmee u tevreden bent? Dan kunt u de Geschillencommissie Verhuizen inschakelen.
Wat moet u doen als u een klacht heeft over een van onze partners?
Als u niet tevreden bent over de werkzaamheden van een onze partners, laat ons dat dan meteen na de uitvoering weten. We helpen u graag om uw klacht bij hen in te dienen en op te lossen.