Hoe gaan jullie om met klachten?

U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren. Veroorzaken wij onverhoopt schade of heeft u een klacht? Dan horen we dat het liefst meteen, maar uiterlijk 5 dagen na de verhuizing. Samen kijken we wat er aan de hand is.

Als uw klacht het gevolg is van een fout die wij hebben gemaakt, zorgen wij voor een oplossing. Wij vinden namelijk dat dat juist een kans is om onze relatie goed te houden en te laten zien wat we waard zijn. Bij een schade schakelen wij voor u de verzekering van de Erkende Verhuizer in.

Wat moet u doen als u een klacht heeft over een van onze partners?
Als u niet tevreden bent over de werkzaamheden van een onze partners, laat ons dat dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk 5 dagen na de uitvoering van deze werkzaamheden, weten. We helpen u graag om uw klacht bij hen in te dienen en op te lossen. U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren.