Hebben jullie vacatures?

Op dit moment hebben wij geen vacature. Mochten wij die hebben, dan verspreiden we die via onze website, op LinkedIn en onze Facebookpagina.

Lees meer

Kan ik korting krijgen?

Met sommige organisaties hebben wij afspraken gemaakt voor hun leden of klanten. U krijgt dan bijvoorbeeld een korting of ander voordeel bij ons. Het kan ook zijn dat u via ons een voordeel bij hen heeft. Kijk voor een volledig overzicht op onze partnerpagina.

Lees meer

Hoe gaan jullie om met persoonlijke gegevens?

Wij behandelen persoonlijke gegevens die geïnteresseerden of klanten ons doorgeven strikt vertrouwelijk. Wij verkopen ze niet en gebruiken ze niet voor marketingdoeleinden. Ook worden uw gegevens beveiligd bewaard. Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?  Om u de door u gewenste informatie over ons of onze dienstverlening te kunnen doorgeven. Om de door u geboekte verhuisdiensten goed uit te kunnen voeren. Om in overleg met u door te geven aan partners die verhuisdiensten voor u uitvoeren (bijvoorbeeld schilderwerk). Wij hebben ook een privacybeleid opgesteld voor het gebruik van de gegevens die u invult of achterlaat op deze site.

Lees meer

Wat kost mijn verhuizing?

We snappen dat de kosten een belangrijke beslisfactor zijn en u die snel wilt weten. Het liefst zouden we u dan ook meteen willen vertellen wat uw verhuizing kost. Dat kunnen we snel, maar niet via internet. Iedere verhuizing is namelijk maatwerk. De kosten van uw verhuizing zijn opgebouwd uit twee onderdelen: De verhuizing van uw spullen: de hoeveelheid, de afstand tussen uw oude en nieuwe woning en de bereikbaarheid daarvan. De aanvullende diensten: inpakken en/of uitpakken, uit elkaar halen van meubilair en inrichten van het nieuwe huis, het verzorgen van uw adreswijzigingen, het regelen van de vloerbedekking, schilder, et…

Lees meer

Hoe gaan jullie om met klachten?

U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren. Heeft u toch een klacht? Dan horen we dat het liefst meteen, maar uiterlijk 5 dagen na de verhuizing. Samen kijken we wat er aan de hand is en hoe we uw klacht kunnen oplossen. Als wij een fout hebben gemaakt die u ons kunt verwijten, zorgen wij voor een oplossing waar u tevreden over bent. Wij vinden namelijk dat een klacht een kans is om te laten zien wat we waard zijn. Samen met u en de eventuele toeleverancier kijken we waar het niet helemaal…

Lees meer

Hoe snel kunnen jullie het zorgappartement van mijn overleden vader leeg opleveren?

99 van de 100 keer kunnen wij dat binnen een week. We kennen deze gang van zaken, die normaal is bij veel zorginstellingen. Daarom zijn we erop ingesteld om snel de leegruiming te regelen en uitvoeren. Omdat wij samenwerken met meerdere verhuisbedrijven, kunnen we de woning vaak inderdaad al binnen een week ontruimen. In overleg met u brengen we de spullen naar ieder adres in Nederland, de kringloopwinkel of milieustraat. Ook kunnen we heel snel zorgen voor het verwijderen van tapijt, herstellen van eventuele gebreken en oplevering aan de verhuurder. Geven we meteen de eindmeterstanden door aan de verschillende instanties.…

Lees meer

Mijn moeder is overleden en haar appartement moet snel leeg. Helpen jullie mij?

Jazeker helpen wij u! Deze tijd is al verdrietig genoeg. Met raad en daad staan we naast u en nemen werk van u over waar u dat wilt. Binnen een week kunnen wij zorgen voor het leeghalen, meubels wegbrengen of opslaan, tapijt verwijderen of kleine klussen uitvoeren. Natuurlijk kunt u ook álles aan ons overlaten. Inclusief de oplevering aan de verhuurder of makelaar. Ook kunnen we lopende abonnementen, aansluitingen, verzekeringen en dergelijke opzeggen. U heeft dan rust om andere zaken te regelen en afscheid te nemen.

Lees meer

Wat doen jullie met kostbare of persoonlijke spullen die jullie bij het leegruimen vinden?

Meestal gaat de familie eerst door de spullen van de overledene om persoonlijke zaken mee te nemen. Toch komt het voor dat wij alsnog kostbare of dierbare spullen vinden. Belangrijke papieren, geld en persoonlijke zaken houden wij apart en overhandigen wij netjes aan u of uw contactpersoon. Zo hebben we al een keer € 1.000,- die we in een boekenkast hadden gevonden, teruggegeven aan de nabestaanden. En wordt ook een trouwring die we vonden weer opnieuw gebruikt.  

Lees meer

Kunnen jullie na de verhuizing helpen met het leegruimen van mijn oude woning?

Jazeker, ook het leeghalen van uw oude woning nemen we u graag uit handen. Dat gebeurt vaak als je van ‘groot’ naar ‘kleiner’ verhuisd. Er blijven dan spullen over. Spullen die nog bruikbaar zijn, bezorgen we bij de kringloopwinkel. Zo heeft een ander er ook nog wat aan. Wat niet meer in goede staat is, brengen we naar de milieustraat. We kunnen ook de vloerbedekking verwijderen, boor- en spijkergaatjes dichtmaken, schoonmaken, kleine gebreken verhelpen en uw woning netjes en schoon opleveren aan de verhuurder of makelaar. Geven we meteen de eindmeterstanden door aan de betreffende instanties.

Lees meer

Moet ik bij mijn verhuizing aanwezig zijn?

Nee hoor. Onze verhuisregisseur is op de verhuisdag(en) aanwezig om alles in goede banen te leiden. Wel lopen we graag vóórdat we beginnen nog eenmaal met u de woning door. U heeft daarna tijd om uw aandacht aan andere zaken te besteden. Wij bellen u als alles op zijn plaats staat in de nieuwe woning.

Lees meer

Kan ik mijn spullen tijdelijk laten opslaan?

Jazeker, zo kort of lang uw wilt. Wij slaan uw inboedel op in de verwarmde en beveiligde opslagloods van de Erkende Verhuizer waarmee wij samenwerken. Dat is zelfs de tweede maand gratis. Het is wel handig om uw inboedelverzekeraar op de hoogte te stellen. Meestal is uw opgeslagen inboedel dan gewoon verzekerd. Op het moment dat u uw spullen weer nodig heeft, is een telefoontje genoeg. Wij brengen ze dan naar uw nieuwe woning of andere bestemming.

Lees meer

Aan welke instanties moet ik mijn nieuwe adres doorgeven?

Dat zijn er een heleboel. We hebben ze hieronder voor u op een rij gezet. U moet uw nieuwe adres uiterlijk 5 dagen na de verhuizing aan de (nieuwe) gemeente doorgeven. Is de verhuisdatum al bekend? Dan mag u dat natuurlijk meteen doen. De gemeente licht dan de belastingdienst, uw zorgverzekeraar en pensioenuitkerende instantie in. Ook uw bank moet u zelf inlichten. U moet de verschillende energieleveranciers laten weten dat u gaat verhuizen, zodat alles op uw nieuwe adres op de juiste datum en naam aangesloten is. Vergeet niet de eind- en beginmeterstanden te noteren! U ontvangt de eindafrekeningen van uw oude…

Lees meer