Ik ga kleiner wonen en kan niet alles meenemen. Hebben jullie opruimtips?

Jazeker. De eerste en belangrijkste tip is: wacht niet met sorteren en opruimen. Ook niet als de verhuizing nog ver weg is. En zelfs niet als u nog niet weet wat uw nieuwe adres wordt. Van uitstel komt afstel. Pak het dus slim aan met deze opruimtips. We geven u eerst een aantal praktische: hoe pakt u het aan? Daarna leest u tips die u kunt gebruiken als u het moeilijk vindt om afscheid te nemen van uw spullen. Praktische opruimtips: zo houdt u overzicht Werk kamer voor kamer en doe iedere dag iets. Als bekijkt u maar één la…

Lees meer

Verhuizen tijdens de coronacrisis. Kan dat wel?

Ja. Zolang wij uw verhuizing kunnen en mogen uitvoeren, zijn wij er voor u. Wel begrijpen wij dat u zich er zorgen over maakt. Maar met goede afspraken kunt u gewoon verhuizen tijdens de coronacrisis. We leggen u graag uit hoe we zo’n verhuizing veilig aanpakken. Ook als u naar een zorginstelling verhuist. Een seniorenverhuizing tijdens de coronacrisis  Wij verhuizen mensen. Het spreekt voor zich dat wij ons houden aan alle maatregelen. Tijdens corona blijven wij daarom in ieder geval figuurlijk dichtbij. Uw verhuizing in 5 stappen samengevat: Stap 1: (Virtueel) kennismaken Wij plannen een afspraak met u in voor…

Lees meer

Hebben jullie vacatures?

Op dit moment hebben wij geen vacature. Mochten wij die hebben, dan verspreiden we die via onze website, op LinkedIn en onze Facebookpagina.

Lees meer

Kan ik korting krijgen?

Met sommige organisaties hebben wij afspraken gemaakt voor hun leden of klanten. U krijgt dan bijvoorbeeld een korting of ander voordeel bij ons. Het kan ook zijn dat u via ons een voordeel bij hen heeft. Kijk voor een volledig overzicht op onze partnerpagina.

Lees meer

Hoe gaan jullie om met persoonlijke gegevens?

Wij behandelen persoonlijke gegevens die geïnteresseerden of klanten ons doorgeven strikt vertrouwelijk. Wij verkopen ze niet en gebruiken ze niet voor marketingdoeleinden. Ook worden uw gegevens beveiligd bewaard. Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?  Om u de door u gewenste informatie over ons of onze dienstverlening te kunnen doorgeven. Om de door u geboekte verhuisdiensten goed uit te kunnen voeren. Om in overleg met u door te geven aan partners die verhuisdiensten voor u uitvoeren (bijvoorbeeld schilderwerk). Wij hebben ook een privacybeleid opgesteld voor het gebruik van de gegevens die u invult of achterlaat op deze site.

Lees meer

Wat kost mijn verhuizing?

De kosten van een verhuizing zijn een belangrijke beslisfactor. Die wilt u daarom snel weten. Het liefst zouden we u dan ook meteen vertellen wat uw verhuizing kost. Alleen… dat kunnen we niet. En dat willen we ook niet. Waarom geven jullie de kosten niet telefonisch door? Omdat een verhuizing maatwerk is. Ieders persoonlijke situatie is anders. Sommige klanten verwachten dat een aantal kubieke meters, lijst met te verhuizen meubilair en afstand tussen beide adressen voldoende is om een prijs te berekenen. Dat is weliswaar de basis, maar niet genoeg om een verhuizing goed voor te kunnen bereiden en vlekkeloos…

Lees meer

Hoe gaan jullie om met klachten?

U mag van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden professioneel en volgens afspraak uitvoeren. Veroorzaken wij onverhoopt schade of heeft u een klacht? Dan horen we dat het liefst meteen, maar uiterlijk 5 dagen na de verhuizing. Samen kijken we wat er aan de hand is. Als uw klacht het gevolg is van een fout die wij hebben gemaakt, zorgen wij voor een oplossing. Wij vinden namelijk dat dat juist een kans is om onze relatie goed te houden en te laten zien wat we waard zijn. Bij een schade schakelen wij voor u de verzekering van de Erkende Verhuizer…

Lees meer

Hoe snel kunnen jullie een zorgappartement leeg opleveren?

Als een dierbare is overleden en in een zorgappartement woonde, krijgt u meestal maar een week de tijd om dat schoon en leeg op te leveren. 99 van de 100 keer lukt het ons om dat voor elkaar te krijgen. Omdat wij in iedere regio samenwerken met meerdere verhuisbedrijven, hebben wij meer mogelijkheden om snel te plannen. In overleg met u brengen we de spullen naar ieder adres in Nederland, de kringloopwinkel of Milieustraat. Ook tijdelijke opslag is mogelijk.

Lees meer

Wat doen jullie met kostbare of persoonlijke spullen die jullie bij het leegruimen vinden?

Meestal gaat de familie eerst door de spullen van de overledene om persoonlijke zaken mee te nemen. Toch komt het voor dat wij alsnog kostbare of dierbare spullen vinden. Belangrijke papieren, geld en persoonlijke zaken houden wij apart en overhandigen wij netjes aan u of uw contactpersoon. Zo hebben we al een keer € 1.000,- die we in een boekenkast hadden gevonden, teruggegeven aan de nabestaanden. En wordt ook een trouwring die we vonden weer opnieuw gebruikt.  

Lees meer

Kunnen jullie na de verhuizing helpen met het leegruimen van mijn oude woning?

Jazeker, ook het leeghalen van uw oude woning nemen we u graag uit handen. Dat gebeurt vaak als je van ‘groot’ naar ‘kleiner’ verhuisd. Er blijven dan spullen over. Spullen die nog bruikbaar zijn, bezorgen we bij de kringloopwinkel. Zo heeft een ander er ook nog wat aan. Wat niet meer in goede staat is, brengen we naar de milieustraat. We kunnen ook de vloerbedekking verwijderen, boor- en spijkergaatjes dichtmaken, schoonmaken, kleine gebreken verhelpen en uw woning netjes en schoon opleveren aan de verhuurder of makelaar. Geven we meteen de eindmeterstanden door aan de betreffende instanties.

Lees meer

Moet ik bij mijn verhuizing aanwezig zijn?

Nee hoor. Onze verhuisregisseur is op de verhuisdag(en) aanwezig om alles in goede banen te leiden. Hij kent uw situatie, omdat hij is al eerder bij u is geweest om alles te bekijken en rustig met u door te nemen. Als u ’s ochtends voor ons opendoet, gaan wij onze gang en kunt u bijvoorbeeld alvast naar uw nieuwe woning. We bellen u als we daarnaartoe rijden, zodat u ons ook daar binnen kunt laten. Of u geeft ons van tevoren een sleutel, dat kan ook. In uw nieuwe woning zetten we alle meubels meteen op de aangewezen juiste plek.…

Lees meer

Kan ik mijn spullen tijdelijk laten opslaan?

Jazeker, zo kort of lang uw wilt. Wij slaan uw inboedel op in de verwarmde en beveiligde opslagloods van de Erkende Verhuizer waarmee wij samenwerken. Dat is zelfs de tweede maand gratis. Het is wel handig om uw inboedelverzekeraar op de hoogte te stellen. Meestal is uw opgeslagen inboedel dan gewoon verzekerd. Op het moment dat u uw spullen weer nodig heeft, is een telefoontje genoeg. Wij brengen ze dan naar uw nieuwe woning of andere bestemming.

Lees meer